Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 25 stycznia 2013

Pierwsze wyróżnienie :)


Jakaż była moja radość i szok. Dzisiaj otrzymałam pierwsze wyróżnienie.
Dziękuję ślicznie Kasi ,
autorce bloga z przepięknymi pracami  Cudawianki ,
za nominację do Liebster Blog Award.
    Dosłownie poczułam się jakbym dostała Oskara :)

Zasady zabawy są proste

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Pytania - niektóre dość trudne , jakoś sobie z nimi poradziłam :)
Oto one :

1. Nie wyobrażam sobie życia bez...Natalki
2. Poranek czy wieczór? Zdecydowanie wieczór.
3. Co mobilizuje mnie do rannego wstawania...Nie ma takiej rzeczy : :)
4. Moją pasją jest...Egipt i decoupage...
5. Ulubiony zapach...Hugo Boss Intense - głęboki, ciepły, słodkawy korzenno-kwiatowy aromat.
6. Mogłabym mieszkać w ...Paryżu
7. Idealne wakacje: spacer plażą czy wędrówka w górach? Spacer plażą.
8. Ukochana książka? Zakazana żona Autor: Verena Wermuth
9. Co byś zabrała na bezludną wyspę? Lampę Alladyna  z Dżinem ;)
10. Romantyczna komedia czy krwawy horror? Uwielbiam komedie romantyczne.
11. Która postać jest ci bliższa Refleksyjny Puchatek czy Rozbrykany Tygrys? Zależy od nastroju i towarzystwa ;)




A teraz czas na pytania ode mnie:


1. Wymarzony kraj do zamieszkania?
2. Rzecz bez której nie wyjdziesz z domu to...
3. Dawanie prezentów czy ich otrzymywanie? 
4. Radosny psiak czy przytulaśny kot? 
5. Największe marzenie?
6. Idealna randka to...
7. Wakacje z biurem podróży czy  "na własna rękę "?
8. Szpilki czy baleriny?
9. Jakiej muzyki słuchasz? 
10. O czym myślisz, gdy patrzysz w nocne niebo?
11. Najfajniejsza rzecz jaka mnie w życiu spotkała to...

Pytania te kieruję do autorów poniższych blogów, 
jednocześnie zapraszając do zabawy:

Zapraszam  i pozdrawiam serdecznie , Basia

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Ddziękuję za wyróżnienie , postaram się odpowiedzieć ma pytania jak czas pozwoli:-D

Paula pisze...

O kurcze, kilka dni temu również dostałam wyróżnienie i zapisałam sobie Twój blog do mojej listy a tym czasem Ty byłaś szybsza ;)))Bardzo dziękuję, za kilka dni będzie post z wyróżnieniami. Pozdrawiam

Moja Sztukoteka pisze...

Bardzo pięknie dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło. W weekend zamieszczę informację u siebie. Pozdrawiam serdecznie!

Mangosia pisze...

Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie mojego bloga. Pozdrawiam:)

kokon Home pisze...

Dziękuję Ci Basiu za wyróżnienie. Przykro mi bardzo ale w tej chwili mam na głowie remont i nie bardzo jest czas na przekazanie wyróżnienia dalej. Przepraszam.

Alaksa pisze...

Dzięki bardzo. Już odpowiedziałam na Twoje pytania. Sama przekażę dalej w weekend .

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.