Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 21 listopada 2013

Przybornik - niciarka biel , czerń , transfery i róże - Decoupage.

Witajcie w tym ślicznym jesiennym dniu ... ;)
Kolejne prace schną więc zdecydowałam , że pochwalę się niciarką - przybornikiem 
który ozdabiałam baaaardzo dawno temu , ale zdjęcia zawieruszyły się w otchłani mojego 
komputera :)

Poprzednio miał kolor surowego drewna a , że wtedy często 
ozdabiałam rózne przedmioty w bieli więc i przybornik został pomalowany na ten kolor.

Do ozdobienia wykorzystałam stare grafiki , grafiki maszyn do szycia , róże.
Dopełnieniem jest grafika starych ozdobnych nożyczek.
Środek wykleiłam naprzemiennie białym i czarnym filcem.


Po skończonej pracy z ozdabianiem poskładałam 
przybornik.
Przykręciłam z powrotem , że tak się wyrażę prowadnice.

I zaczęły się schody ...
Okazało się iż drewniane elementy dzięki którym mozna otwierać
przybornik zostawiły na bokach "śliczne " brązowe smugi...

Jakaż była moja radość gdy to ujrzałam !

W ferworze pracy nie pomyślałam żeby wewnętrzną stronę rzeczonych prowadnic
pomalować farbą lub przeszlifować.
Musiałam zaczynać wszystko  od początku.  

Odkręciłam prowadnice i podmalowałam zabrudzenia .
Efekt był beznadziejny - nie udało się iść na skróty.
W ruch poszedł papier ścierny .
Malowanie od nowa transfery zresztą też.

Aktualnie przybornik leży w mojej "pracowni "deczko w rozsypce.
Pewnie go kiedyś dokończę ... a na razie można obejrzeć archiwalne zdjęcia :)

Tak jak stwierdziłam  w komentarzu to  "kiedyś" okazało się nastąpić
 wcześniej niż myślałam.
Pewnej przesympatycznej Pani :) wpadł w oko mój przybornik
i musiałam dokończyć go tak szybko jak mogłam.
Przybornik został podarowany w prezencie gwiazdkowym.
Mam nadzieję , że będzie długo służył i cieszył oczy.
Zdjęcia po poprawkach w galerii.
W części  : After :)


Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę.
Basia.

Before 







After








2 komentarze:

babajaga05 - decoupage i inne ... pisze...

Pięknie wygląda ten niciak.

Basia Zernek pisze...

Dziekuję :) Dzisiaj okazało się , że "kiedyś " nastąpi prędzej niż myślałam ... Pewna przemiła Pani niebawem będzie jego nową właścicielką :)
Pozdrawiam.

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.