Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

poniedziałek, 24 lutego 2014

Drewniana skrzynka w bieli i piwoniach - Decoupage.

Drewniana skrzyneczka prawdopodobnie po jakimś napoju wyskokowym zmieniła image :)
Przetarłam ją bielą  tzw. suchym pędzlem.
Okleiłam serwetkowymi piwoniami .
Z przodu dodałam niewielki transfer .
Środek został oryginalnie soute.
Brzegi deseczek pocieniowałam bituminą i brązową farbą.
Całość polakierowałam lakierem bezbarwnym - półmat.
I już można w odmienionej skrzyneczce przechowywać jakieś przydasie
ewentualnie wstawić ze trzy doniczki z wiosennymi kwiatami 
a skrzyneczka rozkwitnie jeszcze bardziej :) 
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego późnego popołudnia.
Basia.













4 komentarze:

Renata pisze...

Jestem pod wrażeniem. Cudna skrzyneczka. Uwielbiam Twoje prace, pozdrawiam.

Unknown pisze...

Niesamowity pomysł, jeszcze lepsze wykonanie :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :) Wcześniej chciałam użyć innej serwetki ale stwierdziłam , że te piwonie będą lepsze.Pozdrawiam .

Agata "Truskawka" Skiba pisze...

Skrzyneczka śliczna! Kwiatowa, a nie przesłodzona... Podoba mi się bardzo :)

Zapraszam na CANDY do nowootwartego sklepu dla kreatywnych MAGIA TWORZENIA :)
http://magiatworzenia-sklep.blogspot.com/

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.