Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 27 lutego 2014

Owalne , drewniane pudełko - stare listy i róże - Decoupage.

Witajcie :)

Dziś tłusty czwartek więc tradycji musiało stać się zadość.Kalorii na szczęście liczyć nie muszę więc skusiłam się na kilka puchatych , wypieczonych pączków z różą.
Bardzo się cieszę , że ktoś kiedyś wymyślił takie święto.Jakimś szczególnym łasuchem nie jestem ale lubię sobie czasem osłodzić życie pysznym deserkiem :) A dobrym , świeżym pączkiem nigdy nie pogardzę.
W przewie między kolejnymi kęsami dokończyłam to drewniane pudełko.
Do ozdobienia wykorzystałam dwa rodzaje papieru ryżowego.Wcześniej pudełko delikatnie pobieliłam ponieważ miało dość ciemny intensywny kolor zielony.Pudełko okleiłam w całości papierem z nutami a następnie drugim z motywem starych , pożółkłych listów i kart pocztowych.
Brzegi kart pocieniowałam bituminą. Całość zabezpieczyłam lakierem bezbarwnym półmat.
Pudełko może już służyć jako szkatułka na biżuterię , stare dokumenty czy co tam się komu wymarzy.

Pozdrawiam serdecznie i miłego wieczorku Wam życzę .I nie przesadźcie ze słodkościami :)
Basia.










10 komentarzy:

Unknown pisze...

Pączki zjedzone, jak przystało na ten dzień. Pudełeczko śliczne, fantastycznie dobrane motywy.

Basia Zernek pisze...

Czytałam dziś , że zjedzenie pączków bądź faworków w tłusty czwartek ma zapewnić pomyślność na resztę roku.Oby się spełniło :) Dziękuję i pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Piękne pudełko! :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :)

Unknown pisze...

Pudełko z duszą... : ) Pozdrawiam, Maria

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie , pozdrawiam :)

Wiewiórka pisze...

Super praca z patyną! Wyszedł Ci piękny, klimatyczny "staroć" :)

Unknown pisze...

Śliczne pudełeczko:)Gdzie można takie nabyć w stanie surowym?

Basia Zernek pisze...

Dziękuje pięknie :) Pudełko jest po jakimś trunku ...Monopolowy ? :D
Kupiłam okazyjnie w komisie.

Unknown pisze...

Cudo.Zakochałam się:)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.