Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 16 maja 2015

Chustecznik retro : herbaciane róże w złocie i " koronkach" - Decoupage.

Witajcie :) 
W poprzednim poście zaprezentowałam Wam starą kartonową walizkę w jasnych słonecznych barwach.
Przypadkiem do kompletu powstał ten chustecznik.
Pomalowałam go farbą kredową a że zostały mi z poprzedniego projektu te piękne róże postanowiłam je wykorzystać.Dostępne są w Drzewie Sekretów - Tutaj Dodałam cienie pittorico a na ściankach pojawił się papier ryżowy również wykorzystany wcześniej na walizce.
Jak koplet to komplet ;) 
Myślę sobie : co by tu dodać na górze chustecznika ?
Mój wzrok padł na gipiurową koronkę.
A że akurat służyła mi przy odabianiu szkatułek
więc znów w połączeniu ze złotą farbą w sprayu użyłam jej jako szablonu.
Tak mi się ta złota mgiełka spodobała , że spód też pozłociłam.
Środek także mieni się starym złotem.

Zapraszam do galerii.
Miłego , słonecznego dnia Kochani - pozdrawiam serdecznie , Basia.











Wspomniana wcześniej walizka w duecie z chustecznikiem :) 


Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.