Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

środa, 30 września 2015

Lucky Duck's - stado dzikich kaczek w jesiennej scenerii - walizka decoupage.

Witajcie , 
znów pojawiam się tutaj aby zaprezentować Wam kolejną walizkę.
Tym razem w jesiennej scenerii.
Do ozdobienia walizki zainspirowała mnie serwetka przedstawiająca zrywające się do lotu dzikie kaczki.
Walizka zyskała szarą barwę jako kanwę wspomnianej serwetki.
Ułożyłam kompozycję z jej fragmentów.Co nieco domalowałam aby stworzyć namiastkę stada. Wkomponowałam gdzieniegdzie brzeg jeziora oraz fragmenty drzew i opadające liście.
Pokryłam kilkunastoma warstwami lakieru bezbarwnego.
Pomyślałam sobie , że bardzo ciekawie będzie uzupełnić scenkę o grafiki.
Znalazłam moim skromnym zdaniem najbardziej odpowiednie.
Pojawiłay się z każdej strony walizki jako uzupełnienie kaczego stada :) 
Szczególnie spodobała mi się myśl z reversu walizki : "Pick Your life don't let it pick You "co w wolnym tłumaczeniu znaczy - "Wybierz swoje życie ... nie tylko pozwól mu minąć!"
Do rączki przy walizce planowałam zakupić i przywiązać oryginalny wabik na dzikie kaczki , ale cena skutecznie mnie odstraszyła.Może kiedyś ... Ograniczyłam się do jutowej kokardy.

Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego jesiennego dnia , Basia.

















Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.